Kezdőlap > Rólam > Fejlemények

Fejlemények

1-2 ember azért követi a blogomat, gondolom kíváncsiak arra, hogy mi is van ezzel az aerobikos fogyással.

Nos, csak jókat mondhatok. Igaz, hogy az utóbbi két hétben sok más dolgom volt, és bevallom őszintén, lustaságból is kihagytam 1-2 edzést, de azért nagyjából csináltam. Kilókban nem tudom, hogy mennyit változtam, szándékosan nem mérem magam, csak akkor fogom, ha már én is észreveszem, hogy fogytam.

Kis jelek azért vannak, amik talán kicsit bugyután hangzanak, de ha valaki már eljutott egy ilyen súlyig (178 centisen 108 kiló voltam), akkor az talán át tudja érezni. Ilyen például az, hogy a cipőfűzőt simán be tudom kötni, nem kell kifújni a levegőt és nem leszek rákvörös, mire 20 másodperc múlva kiegyenesedem. Mikor fürdés után kiszállok a kádból, nem kell kézzel rásegítenem, hogy átemeljem a lábam (az átlagosnál magasabban van a kádunk). Alvásnál tudok már oldalt feküdni, nem kezd el pár perc után fájni a vállam és zsibbadni a kezem. A hasamon a háj érezhetően puhább, ritkább.

A Norbi-féle aerobikot amúgy lecseréltem Czanik Balázs-féle Capoeira Aerobikra. Ez utóbbi jóval intenzívebb, többszörös mértékben megmozgatja az izmaimat, sokkal hatásosabb. Három része van, a bemelegítés, aerobik és erősítés. Most úgy csinálom, hogy egyik nap a bemelegítés+aerobik, másik nap a bemelegítés+erősítés. Remélem hamarosan mindhármat tudom majd naponta, de tartva a fokozatosság elvét, egyelőre nem szeretném magam túlterhelni, így is kellemes izomlázam van a hátamban.

Kajában semmi különösebb szisztémát nem követek, csak figyelek a mennyiségre. Ez azt jelenti, hogy megpróbálok minél kevesebbet, de eleget enni. Nyilván nem csokoládét, kenyeret, pizzákat, hanem főzelékeket és hasonló ételeket.

Nyár végére le szeretnék menni 90-re, de inkább alá. Ez egy abszolút reális cél, hiszen eddig is már legalább 5 kilót fogytam, sőt… De nem akarom elkiabálni, nyár végére meglátjuk.

Kategóriák:Rólam Címkék: ,
  1. Még nincs hozzászólás.
  1. No trackbacks yet.

Hozzászólás