Kezdőlap > Rólam > Újabb élmény

Újabb élmény

Ma is aerobikoztam. Nagyon elememben voltam,  szóval nem a Ducitornát, hanem a Karate Fit nevezetű videót nyomtam végig. Ha a ducitorna az alsó kategória, akkor a  karatefit a közép. Eléggé átmozgatott. Az első fél óra egy határozott aerobik volt, a második fél óra fekvős-súlyzós-kondis lett volna, azt kihagytam. Helyette megcsináltam a ducitornálból egy részt. Szóval 1 óra 10 percen át ugrabugráltam, utána fürödtem egy jót, most ettem egy kicsi csirkemellet kis adag borsós-rizzsel, és iszonyúan felszabadult érzés fog át. Nagyon jó.

Ma amúgy délelőtt ettem gombakrém levest + paradicsomos fusilit, nem nagy adagot, hiszen az Árkádban ez volt a menü 🙂 Plusz ezt a csirkét.

Biztosan kilóban is meg fog látszani, szerintem holnap már 103 alatt leszek. De ami még nagyon látszik a kilókon kívül, hogy formálódok. A gatya már ettől a csupán 5 kilótól is lóg rajtam, legalábbis nem feszül, mint ezelőtt. A hasamra sem tudom már olyan könnyen felrakni a telefont, amikor ülök :))

Ha bármi kérdésetek van ezekkel kapcsolatban, nyugodtan tegyétek fel, szívesen válaszolok.

Kategóriák:Rólam Címkék: , ,
  1. Még nincs hozzászólás.
  1. No trackbacks yet.

Hozzászólás