Kezdőlap > iPhone > Invisible Shield iPhone -ra

Invisible Shield iPhone -ra

Sok tokot vettem már az iPhone 3Gs-re, de az egyik hamar szétment és nagy volt (drága Belkin bőrtok), a másik méretre és védelemre is nagyon jó volt (gumitok), viszont gagyi megjelenésű. A többit meg sem említem.

Láttam már sok tesztet erről a Zagg-féle fóliáról, de nem jutottam el odáig, hogy vegyek is egyet. Magyarországon 8500 + szállítás, ebay-en kicsit több, mint 4000 volt szállítással együtt Angliából, szóval onnan rendeltem.

Ma délután raktam fel. Nem egyszerű művelet, a hátlapjára nem is sikerült tökéletesen. Puha gumiszerű anyaga van, tapintásra is jó, nem hasonlítható az átlag fóliákhoz. Szerencsére egyáltalán nem tükröződik, sőt, mintha kicsit el is nyelné a fényt, ez határozottan jó tulajdonságnak tűnik.

Rossz tulajdonsága – és ez pár óra alatt elő is jött -, hogy a fólia szélénél gyűlik a kosz. Körömmel egyszerűen le lehet húzni, nem nagy kunszt, meg nem is konkrétan a fólia hibája, de a jelenség létezik.

Eddig úgy néz ki, hogy megéri a pénzét. A szélénél nem jön fel a cucc, a ragasztó határozottan jól tartja, körömmel is nehezen lehet felfeszíteni, viszont ha leszedjük, nem hagy foltot. A telefon teljes egészét beborítja, beleértve az oldalát és a gombokat is.

4000 forintot mindenképpen megér. Ha valaki ezen gondolkozik, bátran vegye meg.

Kategóriák:iPhone Címkék: , , , , ,
  1. Még nincs hozzászólás.
  1. No trackbacks yet.

Hozzászólás