Kezdőlap > Rólam > Fogyókúra, 13 napos diéta hétfőtől

Fogyókúra, 13 napos diéta hétfőtől

Megy az edzés, a diéta is úgy-ahogy, viszont új dologba kezdek. Holnaptól, szerdától vasárnapig elmegyek a barátokkal nyaralni, de hétfőtől nekikezdek a 13 napos diétának. Pár éve megcsináltam, akkor majdnem 10 kilót leadtam ennyi idő alatt. No most, edzéssel együtt szerintem simán lemegy majd annyi, és a már két hete tartó diéta miatt a hasam is összeszűkült, bírni fogja a kevés kaját. Nagyon várom már a nyaralást, de lehet, hogy vagyok olyan marha, hogy a hétfőt jobban, amikor elkezdhetem a diétát és láthatom a kilók csökkenését 🙂

Kategóriák:Rólam Címkék: , , , ,
  1. sziszi
    2010-12-07 - 20:19

    sziiiia!nemlenne kedved elkezdeni velem ezt a diétát 1időben?:D

    • Szabó Sándor
      2010-12-07 - 20:26

      Szia!

      Én éppen most akarom elkezdeni a Turbó-Diétát, vagy a gyors zsírégető diétát. Az előbbivel 2 hét alatt 6-8 kiló, az utóbbival állítólag 1 hét alatt lehet 6-8 kilót leadni. Pont tegnap húzták ki a bölcsességfogam, szóval még pár nap visszavan a diéta kezdéséig, de a gyors zsírégető diéta nekem szimpatikusabb, mint a 13 napos 🙂

    • Szabó Sándor
      2010-12-15 - 18:35

      Szia! Elkezdted a 13 napos diétát? Mert ha nem, vasárnap együtt elkezdhetnénk, akkor szilveszterre pont kijönne a 13 nap! Van kedved hozzá? 🙂 Naponta értekezhetnénk itt, a blogban 🙂

  1. No trackbacks yet.

Hozzászólás