Kezdőlap > Rólam > Norbi ducitorna + vélemény

Norbi ducitorna + vélemény

Üdv mindenki!

Mint láttátok a néhány előző bejegyzésemből, megpróbáltam a “csodakajás” fogyókúrákat, ami lényegében a lusta duciknak jöttek létre. Maga az a szó, hogy duci, is az olyan emberek használják magukra, akik lusták, tohonyák, nem képesek magukat elszánni egy kicsi mozgásra. Így én inkább a dagadt szót használom, hiszen ez jellemző ránk, akármennyire is nem szeretnénk beismerni! Én DAGADT vagyok/voltam.

Mivel semelyik híres-nevezetes szenvedős, kibírhatatlan fogyókúra sem jött be, elkeseredésemben már nem tudtam mihez kezdeni. El akartam menni kondizni, oda persze lusta voltam, utána arra gondoltam, hogy elmegyek úszni, de itt Pécsett a napi jegy 1000 forint + az egyéb megőrzési költségek, szóval ez is kicsit drága lett volna.

Elkezdtem a Norbi-féle ducitornát. Lényegében könnyített aerobik dagadt embereknek. Illetve nem dagadt, hanem duci, mivel azok az emberek, akik képesek megmozdulni az egészségük érdekében, azokat már nem kell a dagadt szóval csúfolni. Természetesen ezalól kivételt képeznek az olyan emberek, akik mondjuk terhesség, betegség vagy gyógyszer miatt híztak el, nekik nyílván nehezebb.

Szóval elhihetitek, hogy én lusta vagyok. Amikor megláttam, hogy ezek 30-40 perces aerobik edzések, arra gondoltam, hogy először napi 10 percet végigcsinálok, aztán majd haladok előre. Szerencsére annyira profin van összeállítva az edzés, hogy már rögtön a legelső alkalommal nevetve végigvittem az egész videót. Nagyon megkönnyíti a helyzetet, hogy nem kell elmenni sehova, az időjárástól függetlenül csak bezárkózol a szobába és végigcsinálod. Ami még meglepőbb, hogy bőőőőven nem tűnik fél órának. Végig kellemesen megterhelő, és az edzés után rendkívül jó érzés tölt el, érzem, hogy vannak izmaim! Azóta amúgy nem vagyok hóka fehér, emberi színem lett, az egyéb változásokról nem is beszélve. A súlyom pár nap alatt -4 kilót csökkent, ami azért valljuk be, a hülye csodakajás fogyókúrák nagy szenvedései árán is elég lassan következik be, nem beszélve arról, hogy amikor utána megeszünk egy finom, embernek szánt falatot, visszajön a fele, hiszen senki sem tud élni pl. káposztalevesen.

A lényeg, hogy Norbi szerint heti 2-3 alkalommal elég csinálni. De mégis, annyira jó érzés fog el már az edzés közben is, de főleg az utána fellépő sikerélmény, hogy minden nap jókedvvel állok neki.

Emellett a kajára is figyelek, ami határozottan nem megterhelő. Lehet Norbi-féle kaját rendelni házhozszállítással a http://www.update1.hu -ról, meg lehet a Gastroyaltól is rendelni a http://www.zsiregetoklub.hu -ról. Kipróbáltam mindegyiket, mindegyik nagyon finom. A Norbis kicsit drágább, de állítólag spéci anyagokból van, a fene tudja. A lényeg, hogy mindkettő használ és finom.

Én úgy csinálom, hogy rendelek levest és kaját, ez napi 990 forint. Nem megterhelő. Idehozza a futár reggel, mindkettőt be is nyalom. Utána egész nap az a jófajta éhségérzet tölt el, hiszen arra gondolok, hogy hazaérek, végignyomom a rövid aerobikot, utána párolok magamnak finoman fűszerezett halat vagy csirkemellett, csirkemájat néhány zöldséggel (én a borsó-gomba-kukorica kombót szeretem), aztán meg hoppá, repülnek a kilók. És tényleg.

Norbi azt javasolta, hogy reggel együnk szénhidrátot keveset, utána nappal már csak fehérjét. Laikus nyelvre lefordítva: reggel tészta, utána csak hús.

Akinek van ideje főzni, annak a következő bejegyzésben bemásolok egy rendkívül finom heti étrendet, ami az edzés mellett határozottan gyors fogyást eredményez, yo-yo effekt nélkül.

Kategóriák:Rólam Címkék: , ,
  1. Még nincs hozzászólás.
  1. No trackbacks yet.

Hozzászólás